Ako vám môžeme pomôcť?
Doručenie & Vrátenie
AKÉ SÚ MOŽNOSTI DORUČENIE?
Dobrá správa - máme hneď niekoľko možností dodanie! Kliknutím sem si vyberte tú ktorá vám najlepšie vyhovuje.
AKO MÔŽEM VRÁTIŤ PRODUKT / TY?
Ak ste sa rozhodli svoj produkt vrátiť, môžete online objednávku (nepoužitú) bezplatne vrátiť do 14 dní od prijatia. Ponúkame PLNÚ náhradu.
Existujú 2 spôsoby vrátenia tovaru:
Vyzdvihnutie kuriérom:
Zorganizujte prosím vyzdvihnutie naším expresným kuriérom čo najskôr, v každom prípade do 14 kalendárnych dní od dátumu, kedy ste nás informovali o vašej žiadosti o vrátenie.
UPS Access Point ™
Reklamačný poriadok
Všetky pravidlá a obmedzenia týkajúce sa vrátenia online objednávok nájdete v našich zásadách vrátenia.
Existujú 2 spôsoby vrátenia tovaru:
Vyzdvihnutie kuriérom:
- Vyplňte formulár pre vrátenie. Náš prepravca (Europakket) pošle e-mail s návratovým štítkom a sledovacím číslom spolu s pokyny na vrátenie. Pri vypĺňaní formulára pre vrátenie nezabudnite mať po ruke číslo objednávky.
- Zabaľte položku do pôvodnej krabice, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave. Prijmeme iba vrátenie nepoužitých položiek zaslaných spoločne s ich autentickými štítky, pokyny pre užívateľov, záručnými letáky a inými visačkami a obaly.
- Vytlačte si návratový štítok a nalepte ho na balenie, ktoré vraciate. Návratový štítok bude obsahovať všetky podrobnosti, ktoré potrebujete: vaše meno; vaša adresa a spiatočná adresa; Vaše telefónne číslo; číslo položky a / alebo opis vrátenej položky; a návratové číslo.
- Kontaktujte zákaznícky servis UPS a dohodnite si vyzdvihnutie v najvhodnejší dátum a čas. Budete požiadaní o číslo zásielky, ktoré je uvedené na štítku zaslanom skôr spoločností Europakket.
Zorganizujte prosím vyzdvihnutie naším expresným kuriérom čo najskôr, v každom prípade do 14 kalendárnych dní od dátumu, kedy ste nás informovali o vašej žiadosti o vrátenie.
UPS Access Point ™
- Vyplňte formulár pre vrátenie. Náš prepravca (Europakket) pošle e-mail s návratovým štítkom a sledovacím číslom spolu s pokyny na vrátenie. Pri vypĺňaní formulára pre vrátenie nezabudnite mať po ruke číslo objednávky.
- Zabaľte položku do pôvodnej krabice, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave. Prijmeme iba vrátenie nepoužitých položiek zaslaných spoločne s ich autentickými štítky, pokyny pre užívateľov, záručnými letáky a inými visačkami a obaly.
- Vytlačte si návratový štítok a nalepte ho na balenie, ktoré vraciate. Návratový štítok bude obsahovať všetky podrobnosti, ktoré potrebujete: vaše meno; vaša adresa a spiatočná adresa; Vaše telefónne číslo; číslo položky a / alebo opis vrátenej položky; a návratové číslo.
- Odovzdajte zásielku na miestnom UPS Access Point™: čo najskôr, v každom prípade do 14 kalendárnych dní od dátumu, kedy ste nás informovali o vašej žiadosti o vrátenie.
Reklamačný poriadok
Všetky pravidlá a obmedzenia týkajúce sa vrátenia online objednávok nájdete v našich zásadách vrátenia.
KOĽKO ZAPLATÍM ZA VRÁTENIE PRODUKTU?
Dobré správy! Vrátenie produktov vás nič nestojí, ak budete postupovať podľa pokynov na vrátenie produktu.
KOĽKO DNÍ MÁM NA VRÁTENIE MOJEJ OBJEDNÁVKY?
Svoju online objednávku môžete zadarmo vrátiť do 14 dní od jej prijatia.
Môžem vrátiť svoju click & collect objednávku v akomkoľvek obchode?
Click & Collect rezervácie sa vykonávajú online, potom sa zhromažďujú a zasielajú do vami vybraného obchodu. Za tento tovar platíte až pri jeho vyzdvihnutí v predajni. Ak by ste chceli vrátiť objednávku Click & Collect, kontaktujte obchod, kde ste tovar vyzdvihli a zaplatili.
MÔŽEM VRÁTIŤ PERSONALIZOVANÚ OBJEDNÁVKU?
Bohužiaľ, personalizované položky nemôžu byť vrátené.
MÔŽEM TOVAR VYMENIŤ?
Nie. Bohužiaľ neponúkame výmeny produktov objednaných online, ale vždy môžete zadať novú objednávku a vybrať ten správny výrobok. Ako je popísané vyššie, je ľahké vrátiť nechcenú položku. Akonáhle od prepravcu obdržíme potvrdenie, že vaša položka bola vyzdvihnutá na vrátenie, zaistíme vám vrátenie celej sumy, o ktorú sa jedná. Podľa zákonných požiadaviek musíte tovar vrátiť do 14 dní od jeho prijatia.
Jedna položka z mojej zásielky je poškodená. Ako mám postupovať?
Skontrolujte si vašu zásielku ihneď po jej obdržaní. Ak sa vyskytnú nezrovnalosti alebo poškodenie, kontaktujte zákaznícky servis.
AKO MI BUDE SPÄŤ VRÁTENÁ MOJA PLATBA?
"Ak sa rozhodnete vrátiť objednanú položku, ponúkneme vám PLNÉ vrátenie peňazí. To zahŕňa všetky platby, ktoré sme od vás dostali, vrátane nákladov na doručenie (ak existujú).
Vrátime vám peniaze najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám náš prepravcu oznámil, že vyzdvihol zásielku / ky, ktoré vraciate: toto potvrdenie spustí vrátenie peňazí na našej strane.
Vrátime vám peniaze pomocou rovnakých platobných prostriedkov, aké ste použili pre počiatočnú transakciu, ak ste sa inak výslovne dohodnuté; v žiadnom prípade vám v dôsledku vrátenia peňazí nevzniknú žiadne ďalšie poplatky.
Ak ste zaplatili kreditnou kartou alebo prostredníctvom služby PayPal: vrátenie peňazí môže trvať až 30 dní, než sa peniaze objavia na vašom účte, a závisí na vašej banke. "
Vrátime vám peniaze najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám náš prepravcu oznámil, že vyzdvihol zásielku / ky, ktoré vraciate: toto potvrdenie spustí vrátenie peňazí na našej strane.
Vrátime vám peniaze pomocou rovnakých platobných prostriedkov, aké ste použili pre počiatočnú transakciu, ak ste sa inak výslovne dohodnuté; v žiadnom prípade vám v dôsledku vrátenia peňazí nevzniknú žiadne ďalšie poplatky.
Ak ste zaplatili kreditnou kartou alebo prostredníctvom služby PayPal: vrátenie peňazí môže trvať až 30 dní, než sa peniaze objavia na vašom účte, a závisí na vašej banke. "
Nemôžete nájsť odpoveď na vašu otázku?
Obráťte sa na nás