Objednávky & Platby

AKO MÁM ZADAŤ ONLINE OBJEDNÁVKU?

Objednávku môžete vykonať, ak ste dospelí vo veku od 18 rokov. Proces objednávanie sa skladá z nasledujúcich krokov:
  • Do košíka pridáte produkty, ktoré chcete zakúpiť;
  • Vyberiete si spôsob doručenia;
  • Zadáte dodaciu adresu;
  • Zadajte svoju fakturačnú adresu spolu s platobnými údajmi;
  • Budete požiadaní o prijatie Podmienok;
  • Pred odoslaním objednávky budete mať možnosť skontrolovať svoj výber, skontrolovať celkovú cenu objednávky vrátane poplatkov za dopravu.

Po odoslaní objednávky vám zašleme e-mail s potvrdením prijatia Vašej objednávky. V tej dobe si rezervujeme zodpovedajúcu sumu na vašej kreditnej karte a pri odoslaní tovaru z nej strhneme sumu.
Ak platíte kreditnou kartou, dostanete e-mail s informáciou o vašom stave platby.
Akonáhle bude tovar odoslaný, dostanete oznámenie ( "E-mail s oznámením o odoslaní"). Všetky objednávky závisí od dostupnosti produktov v čase odoslania.
Vyhradzujeme si právo objednávku z akéhokoľvek dôvodu zrušiť.

AKÉ PLATOBNÉ METÓDY SÚ AKCEPTOVANÉ?

Akceptujeme nasledujúce platobné metódy:
  • MasterCard
  • Visa
  • American Express
  • PayPal
  • Maestro

K dispozícii je tiež možnosť platby PayPal Express. Je to rýchly a bezpečný spôsob, ako nakupovať naše produkty online. PayPal má všetky vaše údaje uložené, takže k bezpečnému dokončeniu online nákupu stačí iba e-mailová adresa a heslo. Platbu PayPal Express nie je možné použiť v kombinácii s platbou v obchode a tiež vo výdajnom mieste UPS.

MÔŽEM ZRUŠIŤ SVOJU OBJEDNÁVKU?

Aby sme splnili náš záväzok, že objednávku odošleme čo najrýchlejšie, nemôžeme objednávku zrušiť alebo zmeniť po tom čo bola zadaná. Ak sa rozhodnete, že svoju objednávku už nechcete, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis s prosbou o jej zrušenie. Akonáhle túto požiadavku zadáte, pokúsime sa vašu objednávku zastaviť. Neexistuje však záruka, že to bude možné. Vaša zásielka už môže byť na ceste. Ak sme schopní zastaviť zásielku, zrušenie sa na vašom účte prejavia v histórii objednávok.

Ak nie sme schopní zastaviť dodávku, prosím odmietnite dodávku po jej príchode prevziať. Akonáhle bude produkt vrátený do nášho centra, vrátime vám kúpnu cenu.

Ďalšie podrobnosti nájdete v zásadách vrátenia a výmeny.

AKO MÔŽEM POUŽIŤ SVOJ VOUCHER?

Kód voucheru vám poskytne vopred určenú zľavu pri nákupe produktov z nášho webu.

Svoj poukaz uplatnite takto:
  1. Vyberte produkt z našich webových stránok. Pamätajte, že nie všetky produkty budú mať nárok na zľavy.
  2. Prejdite do nákupného košíka kliknutím na KOŠÍK v pravej hornej časti obrazovky.
  3. Pod poli spôsobu dopravy nájdete text "Zadajte promo kód". Kliknite na toto.
  4. Zobrazí sa malé pole, kde môžete vyplniť svoj kód. Po pridaní kódu kliknite na "Použiť". Vaša zľava bude uplatnená.

Zľavové poukážky: na čo treba pamätať:
  • Sú platné len obmedzený čas. Objednávky musia byť zadané do 23:59 v deň uzávierky.
  • Nemožno ich použiť po zadaní objednávky.
  • Vo väčšine prípadov je nemožno kombinovať s inými akciami, ponukami alebo zľavami.
  • Nie je k dispozícii žiadna hotovostné alternatíva.

PREČO NIE JE UPLATNENÁ SPRÁVNA ZĽAVA Z MÔJHO VOUCHURU NA MOJEJ OBJEDNÁVKE?

Poukazy na zľavu zvyčajne ponúkajú pevné zníženie ceny (tj. Percentuálnu alebo peňažnú sumu). Skontrolujte, či platnosť vášho kódu nevypršala a či ste ho zadali správne.

Ak ste si istí, že je váš poukaz platný pre vašu objednávku a zľava je stále nesprávna, kontaktujte nás a uveďte prosím kód poukazu.

ČO MÁM ROBIŤ V PRÍPADE, ŽE MÔJ ZĽAVOVÝ VOUCHER NEFUNGUJE

Niektoré poukážky na zľavu možno použiť len na konkrétne výber našich produktov.

Poukaz nebudete môcť použiť, ak sa zobrazí správa, že vypršala platnosť poukazu na zľavu alebo že nebol rozpoznaný.

Ak kód nie je rozpoznaný, postupujte nasledovne:

Uistite sa, že voucher používate správne, a to tak, že skontrolujete, či sa voucher vzťahuje na všetky položky v košíku - zľavy sa numusí vzťahovať na všetky položky. Skontrolujte, či používate online darčekový certifikát. Ak sa pokúšate zadať maloobchodné darčekový certifikát (používaný v obchodoch), nemožno ho použiť u online objednávok.

Ak žiadny z týchto problémov neplatí, skontrolujte, či ste zadali kód poukazu presne tak, ako sa zobrazuje. Je ľahké robiť chyby, ak zadávate kód ručne, preto odporúčame skopírovať a vložiť, kedykoľvek je to možné.

Medzi bežné chyby patria:
  • nekontrolované medzier, chýb znakov a / alebo pravopisných chýb.
  • nekontrolované veľkých alebo malých písmen. Polia certifikátu rozlišuje veľké a malé písmená. Skontrolujte, či nie je zapnuté tlačidlo "Caps Lock", a používajte iba veľké a malé písmená, kde je to uvedené.
  • Miešanie čísel 0/1 a písmen O / I.


Ak ste si istí, že váš zľavový poukaz je platný pre vašu objednávku, ale stále sa zdá, že nefunguje, kontaktujte nás prosím jasne s uvedením vášho kódu.
Nemôžete nájsť odpoveď na vašu otázku?
Obráťte sa na nás